fbpx

Meer omzet door LinkedIn

  • Meer omzet door LinkedIn

    Als je LinkedIn slim inzet, kan je dit veel nieuwe klanten opleveren!

    contact

LinkedIn Lead Generatie

De mensen met wie je zaken doet zijn meestal mensen uit je netwerk die je kent en die je wat gunt. Als je LinkedIn slim inzet, kan je dit veel nieuwe klanten opleveren! Door je netwerk te onderhouden en nieuwe leads op te zoeken, kan dit veel nieuwe opdrachten genereren.

Met ons sales navigator lead generatie model zoeken we op LinkedIn naar de juiste contacten. Samen met jou brengen wij in kaart wie jouw interessante doelgroepen zijn en stellen we een selectiecriteria op. We gebruiken hiervoor o.a. de Sales Navigator van LinkedIn.

Vervolgens worden op het juiste moment de juiste persoonlijke berichten verstuurd naar mensen waarmee jij een connectie en een afspraak wilt hebben. Telkens als iemand een afspraak wil maken of er wordt verzocht om persoonlijk contact, zullen we dit aan jou doorgeven.

LinkedIn Profiel Check

Een goed profiel op LinkedIn is van groot belang.
Het is zaak om je profiel regelmatig te reviewen en te controleren of de informatie op je profiel nog actueel en up-to-date is.

Onderscheidend vermogen

Het is uiteraard belangrijk voor jezelf om goed vindbaar te zijn voor potentiële opdrachtgevers of werkgevers. Maar je wil ook dat jouw onderscheidend vermogen naar voren komt. Dit zal immers de doorslaggevende factor zijn dat iemand voor jou kiest en niet voor de concurrent.

Dat onderscheidend vermogen speelt een belangrijke rol bij een nieuwe werkgever, maar ook als je een nieuwe klant wilt binnenhalen voor het bedrijf waar je werkzaam bent. Een klant doet namelijk niet in het bijzonder zaken met het bedrijf. Nee, de klant doet zaken met jou, omdat hij/zij een klik met je heeft. Die klik krijg je alleen als je in je gesprek, maar ook in je profiel, je persoonlijkheid laat zien. Waar ligt je passie? Wat maakt jou uniek en hoe zet je die unieke kwaliteiten in om het onderste uit de kan te halen voor je klant? Je contactpersoon, prospect en toekomstige klant of werkgever zullen eerst je LinkedIn profiel bezoeken om te zien wat wie je bent, wat je doet en wat je hebt gedaan. Maar ook om te zien wat anderen over je zeggen via endorsements op je skills en via aanbevelingen.

In een persoonlijk gesprek horen we graag wie je bent en gaan we samen kijken naar al deze aspecten.

Weet je niet hoe je het moet verwoorden? Dat doen wij voor je!

Wij schrijven op basis van ons gesprek een persoonlijke kopregel en bio waar jouw potentiële klanten, opdrachtgevers of werkgevers je goed op kunnen vinden, maar waar ze vooral jouw onderscheidend vermogen in zullen zien.

Wat doen we concreet voor je?

  • We analyseren je LinkedIn profiel
  • We controleren de inhoud van je profiel op veel verschillende onderdelen, waaronder:
    • je persoonlijke omschrijving
    • de vindbaarheid voor jouw specifieke doelgroep
    • je artikelen en activiteiten
    • je werkervaring en opleidingen
    • je vaardigheden en onderschrijvingen
    • je aanbevelingen
    • je prestaties en interesses
  • Wij schrijven jouw unieke en persoonlijke kopregel en bio.

“Via mijn wederhelft in contact gekomen met Social Media Partner voor het updaten van mijn LinkedIn profiel. Ter voorbereiding hadden we een telefonisch kennismakingsgesprek ingepland. Bianca bruist van de energie en ik was aangenaam verrast door de kordate aanpak in haar vraagstelling. Zij is geïnteresseerd, trekt snel verbanden, vraagt door en reflecteert met samenvattende vragen haar bevindingen. Dit gesprek was de basis voor de LinkedIn summary die ze geschreven heeft maar tegelijkertijd voor mij een extra handvat om mijn gedachten en toekomstplannen verder vorm te geven. In 1 woord een Toppertje!”

Henri van der MeulenDirector Sales strategy & planning at HP Enterprise