LinkedIn profiel check

  • LinkedIn Profiel Check

    Een goed profiel op LinkedIn is van groot belang.
    Jouw onderscheidend vermogen is the key!

    contact

LinkedIn Profiel Check

Een goed profiel op LinkedIn is van groot belang.
Het is zaak om je profiel regelmatig te reviewen en te controleren of de informatie op je profiel nog actueel en up-to-date is.

Onderscheidend vermogen

Het is uiteraard belangrijk voor jezelf om goed vindbaar te zijn voor potentiële opdrachtgevers of werkgevers. Maar je wil ook dat jouw onderscheidend vermogen naar voren komt. Dit zal immers de doorslaggevende factor zijn dat iemand voor jou kiest en niet voor de concurrent.

Dat onderscheidend vermogen speelt een belangrijke rol bij een nieuwe werkgever, maar ook als je een nieuwe klant wilt binnenhalen voor het bedrijf waar je werkzaam bent. Een klant doet namelijk niet in het bijzonder zaken met het bedrijf. Nee, de klant doet zaken met jou, omdat hij/zij een klik met je heeft. Die klik krijg je alleen als je in je gesprek, maar ook in je profiel, je persoonlijkheid laat zien. Waar ligt je passie? Wat maakt jou uniek en hoe zet je die unieke kwaliteiten in om het onderste uit de kan te halen voor je klant? Je contactpersoon, prospect en toekomstige klant of werkgever zullen eerst je LinkedIn profiel bezoeken om te zien wat wie je bent, wat je doet en wat je hebt gedaan. Maar ook om te zien wat anderen over je zeggen via endorsements op je skills en via aanbevelingen.

In een persoonlijk gesprek horen we graag wie je bent en gaan we samen kijken naar al deze aspecten.

Weet je niet hoe je het moet verwoorden? Dat doen wij voor je!

Wij schrijven op basis van ons gesprek een persoonlijke kopregel en bio waar jouw potentiële klanten, opdrachtgevers of werkgevers je goed op kunnen vinden, maar waar ze vooral jouw onderscheidend vermogen in zullen zien.

Wat doen we concreet voor je?

  • We analyseren je LinkedIn profiel
  • We controleren de inhoud van je profiel op veel verschillende onderdelen, waaronder:
    • je persoonlijke omschrijving
    • de vindbaarheid voor jouw specifieke doelgroep
    • je artikelen en activiteiten
    • je werkervaring en opleidingen
    • je vaardigheden en onderschrijvingen
    • je aanbevelingen
    • je prestaties en interesses
  • Wij schrijven jouw unieke en persoonlijke kopregel en bio.